تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۵.۷۹°
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶

برد کلیدی پرسپولیس برابر تراکتور|پرسپولیس به یک قدمی استقلال رسید

شاگردان یحیی گل محمدی با پیروزی برابر تراکتور به یک امتیازی استقلال رسیدند.
کد خبر: ۳۷۳۷۹

برد کلیدی پرسپولیس برابر تراکتور

 در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و تراکتور از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی شاگردان یحیی به پایان رسید. بازی دو تیم در نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشت و سسرخ‌ها در همان ۱۰ دقیقه اول توسط مهاجم خود به گل رسیدند.

در دقیقه ۱۰، پاس در عمق مهدی ترابی، با فراز تند و تیز عیسی آل‌کثیر منجر به موقعیت تک به تک برای این مهاجم شد و شوت محکم آل‌کثیر وارد دروازه سعید اخباری شد. اما برتری شاگردان یحیی خیلی دوام نداشت و تراکتوری‌ها روی اشتباه در یارگیری علی نعمتی به گل رسیدند.

در دقیقه ۲۴ پارس در عمق سامان نریمان جهان در داخل محوطه جریمه به پیمان بابایی رسید و این بازیکن هم بدون معطلی و با یک ضرب، توپ را وارد دروازه حامد لک کرد.

در نیمه دوم، اما سرخ‌ها بازی را هجومی‌تر آغاز کردند تا مزد حملات خود را با گل نعمتی گرفتند. هافبک سرخ‌ها پاس در عرض میلاد سرلک را با یک کنترل خوب در عرض محوطه جریمه به گل تبدیل کرد تا سرخ‌ها دوباره پیش بیفتند.

در ادامه روی حرکت ترابی شاگردان یحیی صاحب یک ضربه پنالتی شدند. این بار بدون دخالت آل کثیر شماره ۹ سرخ‌ها پشت توپ قرار گرفت و توپ را به آسمان فرستاد تا فاصله همچنان یک گل باقی بماند.

یحیی گل محمدی در ۲۰ دقیقه پایانی با تعویض‌هایی که انجام داد تلاش کرد تا بازی را کنترل کند. اتفاقی که در نهایت افتاد این بازی با همان نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید. پرسپولیس با این برد با ۲۸ امتیاز به یک امتیازی استقلال رسید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز